Plus.pl - Baza wiedzy - Sklep internetowy
Zakupy w sklepie internetowym
Przeprowadzenie transakcji jest bardzo proste i zajmie Ci tylko kilka minut. Zapewniamy bezpieczeństwo w czasie realizacji zakupów oraz satysfakcję po finalizacji.
KROK 1. Wybór produktu
- Wejdź na stronę www.plus.pl i wybierz interesującą Cię ofertę, sprzęt. aktualną ofertą i wybierz odpowiednią ofertę dla Twoich potrzeb.
- Skorzystaj z wyszukiwarki, dzięki której szybko odnajdziesz poszukiwany produkt.
- W każdej chwili możesz sprawdzić parametry techniczne wybranego sprzętu oraz szczegóły wybranej taryfy.
KROK 2. Dodanie do koszyka
- Po dokonanym wyborze kliknij przycisk "Przejdź do zamówienia", który przeniesie Cię do formularza z zamówieniem celem podania danych niezbędnych do przygotowania dokumentów zakupu i dostawy przesyłki.
- Wybierz odpowiedni formularz zamówieniowy w sklepie internetowym. Jeśli jesteś Klientem indywidualnym - wybierz "Klient Indywidualny" lub jeśli prowadzisz działalność gospodarczą - wybierz "Klient Biznesowy" i uzupełnij niezbędne dane. Na podany e-mail otrzymasz informacje o statusie zamówienia i link do płatności jeśli zdecydujesz się na płatność online, numer kontaktowy jest potrzebny do realizacji zamówienia.
- Następnie kliknij przycisk „Dalej” gdzie zostaniesz poproszony o:
- wybór formy zawarcia umowy (umowa wysłana na e-mail lub dostarczenie dokumentów do podpisu firmą kurierską),
- wybór typu karty SIM z jakiej chcesz korzystać,
- dane adresowe zamieszkania i dostawy zamówienia oraz
- potwierdzenie danych – przez zalogowanie się do banku lub przesłanie skanu wskazanych w dalszym toku zamówienia dokumentów.
- Po wypełnieniu formularza kliknij przycisk "Podsumowanie". To podsumowanie wybranej przez Ciebie oferty wraz z kosztami zakupu. Jeszcze teraz możesz edytować zamówienie.
KROK 3. Zgody i płatności
W tym kroku prezentowana jest:
- zawartość i podsumowanie zamówienia oraz możliwość dodania do zamówienia usługi dodatkowych,
- możliwość ustalenia zgód i oświadczeń woli,
- wybór formy płatności (online - link do płatności jest wysyłany po złożeniu zamówienia na adres e-mail podany w trakcie składania zamówienia lub gotówką u kuriera).
KROK 4. Finalizacja zamówienia
- Kliknij przycisk "Zamawiam", aby potwierdzić zamówienie i przesłać je do realizacji.
- Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie na wskazany w zamówieniu adres e-mail, w którym znajdziesz jego szczegóły.
- W zależności od tego jaką formę zamówienia wybrałeś umowę otrzymasz na podany adres e-mail (forma dokumentowa) lub kurierem (forma pisemna).
- Jeśli zamówiłeś również sprzęt, dostarczy go kurier lub otrzymasz informacje o odbiorze przesyłki w paczkomacie InPost lub w Punkcie Sprzedaży (przypadku niektórych ofert możesz mieć możliwości odbioru zamówienia w paczkomacie lub Punkcie Sprzedaży, informacje taką otrzymasz na etapie składania zamówienia)
- Dane wpisywane w formularzu zamówienia będą zapisane w umowie o świadczenie usług telekomunikacyjnych, dane muszą być zgodne z Twoimi danymi w dowodzie osobistym.
- Od razu na etapie składania zamówienia lub w ciągu kilku dni na wskazany adres e-mailowy możesz otrzymać informacje o konieczności np. uzupełnienia dokumentów (zastrzeżone lub nieaktualne dokumenty) lub poprawy danych , nieuregulowanych płatności.
- Aktualny statusie realizacji zamówienia możesz sprawdzić pisząc na adres: esklep@plus.pl lub dzwoniąc pod numer: 601101200 (w dni powszednie w godz. 8:00 - 21:00; połączenie płatne zgodnie z taryfą dostawcy usług, z której korzystasz) lub na stronie http://www.plus.pl/status-zamowienia podając adres e-mail oraz numer zamówienia.
Ocena artykułu
Pomóż nam ulepszać nasz serwis i oceń artykuł